0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hmm gå in på coolixtråden och titta hur den snabbkopplingen ser ut. Det behövs inga verktyg till den kopplingen. Följ med lite med nymodigheterna och släpp det gamla. Varför reparerar du då dessa skitmaskiner överhuvudtaget när du ändå uttrycker ett sådant hat mot dessa. Jo för att lura av kunden lite kosing helst svart kanske. Varför inte vägra reparera dessa och håll dig kvar i gamla spår. Nån gång kommer det teknik som fungerar det måste väl du också ha lärt dig. Självklart vill du ha ett förbud så du kan lattja in lite kosing och fortsätta lura pensionärer och andra som inte orkar läsa om ny teknik.
Tanke slår mig. hur i hela friden upptäcker en simpel privatnisse som jag ifall apparaten läcker pyttelite.inte roligt om den havererar och garantin borta pga lite kondens bildats på ouptäckt lekage.Någon som råkat ut för detta?
Citat från: fisketorp skrivet 21 april 2008, 09:31:46Tanke slår mig. hur i hela friden upptäcker en simpel privatnisse som jag ifall apparaten läcker pyttelite.inte roligt om den havererar och garantin borta pga lite kondens bildats på ouptäckt lekage.Någon som råkat ut för detta?Din maskin kommer INTE att suga in någon fukt om du inte upptäcker en effektförsämring. (Om du ska få in luft/fukt i systemet måste du ha ett sugtryck som ligger under 1 atm (ca 1 bar(a)) och det har du inte förrens pumpen slutat leverera värme)/Barilla
Fan å Raffen du skulle ju vara klockren som moderator på forumet..... Keep up the good work Raffen! //Krister