0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nykterhetskontroller på kärnkraftverk, det borde väl va tillåtet!?Att gå där halvfull och drälla med verktygen, kan ställa till problem.Men många skulle uppfatta det som integritetskränkande gissar jag.Särskilt hos en del under under under under-enterprenörer ofta från kulturer där starköl och tom annat är standard både vid frukost och lunch.Jag har en gång jobbat med Tyskar, det revs en (bageri) ugn modell större.Det var på mellanölets tid, det gick över en back varje arbetsdag på tre man.jag frågade hur det funkade.... dom svarade glatt Werner & Pfleiderer betzalen Inga poblem med pocenten således!!!! Tyvärr härjade inte med dom kvällstid, det hade varit intressant
Humlan, anarkist vid din ålder... Vad sägs om hastighetskamerorna längs vägarna då?Jag tror på lite mer sofistikerade metoder än hagelbössa.
Så sätt det då inte i händerna på storföretag eller försäkringsbolag. Håll det skyddat med sekretess och bevilja bara tillstånd för att lösa enskilda brott, medicinsk forskning eller andra goda ändamål med prövning i varje fall.Därvidlag ingen skillnad mot andra statliga register. Uppskatta det faktum att vi lever i en stabil demokrati, och prata inte om den som om den bara var defekt, urvattnad, meningslös, körd i botten. Eller som om den i själva verket var sin motsats. Eller på väg åt det hållet.
Jag saktar ned förbi fartkamerorna, men jag tycker rent generellt att fartgupp där så behövs är effektivare, över ett fartgupp kan HerrBrun hålla för ansiuktet så mycket han vill, bilen går ändå sönder om han envisas med att köra för fort över fartguppen.
Bor man i Västernorrland, reagerar man inte alls på vägbulor, här är vägstandarden så låg ändå. Antagligen kan byggandet av liknande "hinder", räknas till de få vägförbättringar som sker i Västernorrland.... mvh humlan.