0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Låter finurligt! ThumbsupHur fäster du upp tratten till själva utomhusdelen då, eller får du konstruktionen att sitta uppe på något annat sätt?
Ja du Northkingen, du har väl lite rätt i att du tycker att jag tar stora ord i min mun när det gäller min lösning för att ta hand om avisningsvattnet, du undrar också vad jag har för belägg för att påstå att det är den bästa lösningen. Jo det är så att jag tycker att jag med all rätt har rätt att tycka att den är bäst eftersom den faktiskt är det, och det eftersom jag hittils inte sett eller hört talas om någon bättre lösning förstår du, och därför har jag tagit mig friheten att utse den till den bästa lösningen, i vart fall tills någon bättre skulle dyka upp, vilket jag betivlar. Du är förresten den första som har kommenterat den, trots att det är mer än 300 st som har varit inne och tagit del av bilderna. Förmodligen är de flesta chockade av den förnämliga lösningen, och håller på och bygger på sin egen anläggning för fullt, och har därför inte tid att kommentera den. PS som du kanske såg på bilderna så är även min pump högt monterad för att som installatören sa: man skall få hyfsad plats för isberget. Men jag vill ändå inte ha något isberg. DS