0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
160kw på 3 dygn = 53kw/dygn
Jag har motvilligt fåt montera på termostaterna på radiatorerna i det stora sovrummet på övervåningen, det rumet som hänger lite utanför huset.dettta rum är lite för väderkänsligt & blir förvarmt nu när solen ligger på. om jag stryper den fasta strypningen mer så blir rumet för kallt vintertid.så jag har inget val, få se om Bertill komer att skicka hotbrev till mig nu
CiteraDet där ser ju mycket bra ut, fina värden!Jag gissar att mars var en ovanligt kall månad även hos dig!? här var det grymt kalla nätter en lång tid.Ja medeltampen är ju lägre än i februari. (viserligen har valla väder bara statestik från 1-25 mars så det stämmer inte 100)men jag går in o justerar i inlägget så fort dom uppdaterar
Det där ser ju mycket bra ut, fina värden!Jag gissar att mars var en ovanligt kall månad även hos dig!? här var det grymt kalla nätter en lång tid.
om vi räknar med om vi dubblar detta
Citat från: CarMan skrivet 02 april 2005, 13:50:01 om vi räknar med om vi dubblar detta Vad är nu detta? Här vill vi ha exakta tal med tre decimaler!
Citat från: pellep skrivet 02 april 2005, 15:16:58Citat från: CarMan skrivet 02 april 2005, 13:50:01 om vi räknar med om vi dubblar detta Vad är nu detta? Här vill vi ha exakta tal med tre decimaler!CarMan har ingen separat elmätare
grannen har ett lkadant hus & dom förbrukade 33000kW, men då har dom el golvvärme i en hall & ett stort vardagsrum. Även dom eldar en del i en kamin