Hej
Har en mitsubishi luftvärmepump msz fh25ve, som knappt används genom åren här , installerades 2015 .
Vi brukar köra den på kyla för det mesta , nu när det blivit varmt så drog vi igång den med snöflingan , drog ner till 16 grader .
Men blir inte riktigt nån kyla ...
Filtret är rengjord på både innerdelen , samt utedelen
Inga felkoder vad jag kan se på innerdelen.
Några andra tips vad man ska titta efter ?
Gasbrist ?