0 medlemmar och 78 gäster tittar på detta ämne.
Hur kör ni om det blir bucklor under era elfordon?
T.o.m. 10% slitna bromsskivor ger numera underkänt
Nä. Åter till ämnet. Nu har vi vår ioniq5 passerat 4000mil. Vi har fått nån fel på ventilations spjäll i fronten. Inget annat än.
Korrekt
OK, kanske får någon info om hur man aktiverar sensorerna i så fall, men rätt värdelöst om de inte fungerar när man ska parkera.Laddkabeln tror jag är en bugg att det inte går stoppa laddningen eller klimatiseringen om man kör dem samtidigt och den inte är fulladdad när man starta klimatiseringen.Det är bara då det har krånglat.Att det inte heller går låsa eller låsa upp bilen när den står i det läget är ju en brist också om man bor mer centralt än vi gör så man låser sin bil.Att den inte laddar mer än 2.2 kW när det är kallt ute är ju nästan kriminellt, och samma sak att det inte går aktivera batterikonditioneringen när den behövs som mest.När jag låg +20 på E4 igår så säger bilen mig att den förbrukar 5 kWh/mil, det ger en räckvidd 10-80% på 12 mil, så man behöver ladda ofta och mycket när det är så kallt om man ska köra långt och fort...
Man måste tydligen aktivera dem manuellt, år 2026, man häpnar.OK om man kunde slå av dem manuellt, om de krånglar, men att man måste aktivera dem - något är fel i utvecklingsteamet om det är på detta sätt.