0 medlemmar och 13 gäster tittar på detta ämne.
Det går, men gubben fryser redan vid +10 grader.
Ja vi andra som har kupevärmaren i avsett fäste nöjer oss ju med nått som inte fungerar
Ett elpris på 74 öre utan skatter, påslag och moms gjorde att det sved, men det ska bli billigare ikväll, så då ska bilen laddas och batterierna toppas upp igen.9 mil kvar i batteriet, det ska nog sambon klara sig med idag, bara 44 km planerade.
Läste på Aftonbladet Idag att nya Zeekr 7X krossar allt motstånd enligt reportern "Glenlöv" eller vad han nu heter.Snabb googling ger en milkostnad på 76 kr vid leasing, tillkommer rörliga kostnader som el.Man kan köpa till servicepaket för okänd kostnad, så garantin gäller, reservdelar skall finnas centralt i Nederländerna och Sverige! Världen är helt galen 🤔🌋Snart precis som nya tv, ingen kommer att laga någonting.... Soptipparna växer snabbt
Jag tycker egentligen din ide är bra, skulle bara vilja ha den där defrostern sitter, nederkanten på framrutan, så en mer slimmad värmare. Eller ett böjlig värmerör med hål längst hela nederkanten, då kanske värmaren ändå kan sitta vid passagerar fötterna eller kanske ännu bättre vid kupefläkten under motorhuven och utnyttja befintliga rör
Dvs så som i princip alla bensin- och dieselvärmare fungerar...Men visst är det konstigt att när värmen är elektriskt driven har man två separata system; Ett för att värma motorns kylvatten och ett för att värma luften i kupén. Det borde inte vara särskilt svårt att stoppa in en motorvärmare med högre effekt och aktivera bilens inbyggda kupéfläkt.
FEL FEL FEL FEL FEL!Jag fick min TV lagad av Samsungtekniker förra veckan, ny panel. (Browning kallades felet tydligen)