0 medlemmar och 6 gäster tittar på detta ämne.
Ha! Detta kan vara konspirationsteoriernas holy grail.När jag ser branden är det inte en fossilbrand. Och den brinner där batteriet i en Evoque sitter. Och hur skulle en fossilbrand få betongen att ge vika?
I mina ögon ser det i alla fall ut som en typisk batteribrand.Hur en dieselbrand skulle kunna brinna med så klar låga, och NEDÅT som en eldkastare har jag väldigt svårt att förstå.