0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag ställ dig frågan skulle du köpa en ON/OFF luft/luft eller en inverter. Svaret är självklart.....En kollega till mig åkte och fixade en Airwell installation som en annan montör gjort fel och han var inte så imponerad. Han trodde det gick att bygga en sådan för ca 10000:-
sista dygnet hade jag 22 starter.....6,4 timmars drift......& 2 kwh elpannestöd.....
Humlan kan du ta en grogg å sätta dig vid pumpen =) då hör du ju om den startar en gång per timme eller en gång var annan timme ..LOL
Citat från: Rickard VPCenter skrivet 09 december 2006, 22:21:12Jag ställ dig frågan skulle du köpa en ON/OFF luft/luft eller en inverter. Svaret är självklart.....En kollega till mig åkte och fixade en Airwell installation som en annan montör gjort fel och han var inte så imponerad. Han trodde det gick att bygga en sådan för ca 10000:- Rickard VPCenter, jag skulle nog lära mig lite mer om just kylprincipen innan man gör ettsånt uttalande.De är ju ett rent ut sagt löjligt argument att dra, men om din kollega fixar en lika bra maskinsom Airwell:en för ca 10000:- så tycker jag inte ni ska tveka att göra de, med dom prisernakommer ni sälja otroligt med on /off L/V pumpar.Men ni kommer nog snart komma underfund att de nog inte va så simpelt.
Citat från: Rickard VPCenter skrivet 09 december 2006, 22:21:12En kollega till mig åkte och fixade en Airwell installation som en annan montör gjort fel och han var inte så imponerad. Han trodde det gick att bygga en sådan för ca 10000:- Då tycker jag din kollega ska bygga e sån fär 10000 själv tycker jag det är en fruktansvärt välbyggd maskin ordentligt cop långt ner i temperaturerna ordetligt med kw och trefas inget hokus pokus med en skog av utedelar.
En kollega till mig åkte och fixade en Airwell installation som en annan montör gjort fel och han var inte så imponerad. Han trodde det gick att bygga en sådan för ca 10000:-