0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Eller standard rörisolering från närmsta bygghandel. Äts ju säker upp igen men enkelt och billigt.
https://www.klimatshoppen.se/produkt/skyddsstrumpa-till-luftvarmepump/
Din valda leveransplats ligger utanför säljarens frakttäckning för den här artikeln. Välj en annan leveransplats eller köp från en annan säljare.
Jag kommer börja sälja ett paket för det där, 1 meter armaflex isolering för både <8 mm, och <12 mm rördiameter, förskurna, inkl en liten tub klart kontaktlim för 149 kr.Kommer in i webshoppen så snart vi hinner lägga in det.Jag har dålig erfarenhet av de förlimmade armaflexprodukterna, för mig har de gått upp efter en tid och jag kan tänka mig att det går ännu fortare utomhus.Återkommer med länk till produkten när det är klart.Första leveranserna kan ske efter den 3 Juli.
Typiskt Amazon:Stötta hellre någon som inte är blodsugare.Vet inte riktigt vad du Rocas menar, men kanske att man istället bara tejpar några varv med den typen av tejp?Det håller jag med om kan vara en enkel lösning om man säkrar tejpändorna med t.ex. eltejp, annars brukar den där tejpen börja släppa med tiden.Armaflex enligt tidigare råd är annars en mycket bra lösning.Lite märkligt att bara vissa får problem med att fåglarna tar med sig isoleringen, samma fåglar borde väl finnas på varenda gård kan jag tycka.