0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
I "Utforskaren" ändra .log till .txt så funkar det att lägga upp filen här.
Vill bara hålla med om att något är fel. Jag har en F1255-12, har gått tidvis på max 94Hz när det var kallt, och idag hade vi +6C, så pumpen stannade helt normalt för att GM = 0. Jag har KB pump på auto, och den har varierat ifrån nära 100% då det var kallt till att köra på 20% nu när kompressorn nästan går på tomgång. Så jag kan bara intyga att det går bra med KB pump i auto. Varför inte hos dig?
Mycket märkligt, jag har under mina drygt tre år aldrig haft annat äninställning ”Auto” Möjligen att det är skillnad på vilken mjukvaruversionsom är installerad.
jag har bara vb pumpen på auto, min kb pump har jag satt på manuell 45% då har jag ett delta på 4 grader, men det är svårare på en inverter, den behöver mer energi, ju högre frekvens.
Har inte heller uppdaterat än, kör fortfarande med levererade version 8218R2
Filerna har redan ändelsen .txt, men det verkar inte spela någon roll för när jag lägger till filerna som bilaga här på forumet ändras filnamnet från ".txt" till ".txt.LOG" oavsett hur jag gör.
Men det är ju inga problem, om du får in filerna som .log eller som .txt har ju ingen betydelse.
Varför inte uppdatera? De senaste 3 (9172R2, 9240R2 och 9240R3) löste allt skit som inte fungerade i de tidigare versionerna. Det blev en helt ny pump och nu fungerar den som man kan begära att den borde gjort dag 1 när 1255 släpptes.