0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Filerna har redan ändelsen .txt, men det verkar inte spela någon roll för när jag lägger till filerna som bilaga här på forumet ändras filnamnet från ".txt" till ".txt.LOG" oavsett hur jag gör.
Varför inte uppdatera? De senaste 3 (9172R2, 9240R2 och 9240R3) löste allt skit som inte fungerade i de tidigare versionerna. Det blev en helt ny pump och nu fungerar den som man kan begära att den borde gjort dag 1 när 1255 släpptes.
Hmm...
Har tittat lite på din log, hur kan den samla på sig så mycket - GM ??och ta tillsats, det är ju inte ens kallt?Jag kan dock inte bedöma vad som är fel, är ju också mer eller mindrenybörjare på VP.
För att ändra filtyp i win10 (som är dolt som standard för att användarna inte ska klanta till det)https://helpx.adobe.com/se/x-productkb/global/show-hidden-files-folders-extensions.html
Lexus________________________________________________________Sen vore det bra om du kunde ge en bedömning på vad som är dåligt ochkan ändras/förbättras. Annars lär man sig ju inte att tyda logfilerna rätt.
Det ser ju ut att funka som det ska. Har du bara bra komfort så är det ju bra.Ska jag ha några synpunkter så är det att radiatorerna har lite för dålig effekt. Kanske du kan kontrollera så att alla raddar får rätt flöde, och därigenom få ner temperaturerna.
Tror du att den befintliga 16 mm enrörsslingan klarar större radiatorer?