0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ja va säger man! Jag viiilll ha en HE9 nuuuu!Hur som helst med detta! en liten fågel som viskade här på forumet för över ett halvår sen tycks fått rätt!Han förutspådde ankomsten av E9/12EKEB och HE9/12DKE som skulle gå i graven av kostnadsskäl!VPGR ligg inte på E9/12DKE i stora lager det kommer ac robots!!!
Citat från: Bosse-värmepumpsdo skrivet 29 januari 2006, 16:55:30Ja va säger man! Jag viiilll ha en HE9 nuuuu!Hur som helst med detta! en liten fågel som viskade här på forumet för över ett halvår sen tycks fått rätt!Han förutspådde ankomsten av E9/12EKEB och HE9/12DKE som skulle gå i graven av kostnadsskäl!VPGR ligg inte på E9/12DKE i stora lager det kommer ac robots!!! HE serien läggs ner månadsskiftet Jun/Jul 06.Ersättaren kommer först 2007, så EKEB är INTE en ersättare för HE serien.HE9 och HE12 prissänker vi nästa vecka, tillgången är närmast obegränsad.Att AC Robot kommer vet jag, men jag tror inte på någon stor framgång för den.1. DYR.2. Vet inte hur många som uppskattar att maskinen stänger av sig själv i tid och otid, blir en stor temperaturvariation om det är kallt ute.HälsTomas
Mmmm.Sedan går ryktet att HE ska sluta tillverkas och ersättas av EKEB också. HE är nog ett lite osäkert kort.MVH/Gano
Ja va säger man! Jag viiilll ha en HE9 nuuuu!
skulle vara kul och veta varför dom lägger ner he9 och he12dom har väl fått iordning på kretskorten nu som jag fattar eller är jag dum
Citat från: Bosse-värmepumpsdo skrivet 29 januari 2006, 16:55:30Ja va säger man! Jag viiilll ha en HE9 nuuuu! Varför vill du ha just den modellen som har problem? Jag blev förvånad så jag måste fråga.
Hej,Vill klargöra några frågetecken angående Panasonics värmepumpar. Först & främst kommer inte HE maskinerna att sluta tillverkas.MVHKinnan AB
Efter samtal med en installatör så verkar det som att HE9 har något fel på sig. Enligt honom har man stoppat försäljningen av just denna modell och det beror på att man återkallat ca. 100 pumpar som sålts i norra Sverige. Ett teckan på att något är som det inte skall...