0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej,Är nybliven Daikin ägare sedan november, haft det varmt o skönt fast det varit nära -20 i Dalarna. Väntat på ny mjukvara, min är tydligen gammal så jag kan ej se producerad energi, får se när den dyker upp.Tycker att den låter en hel del, framförallt vid höga uttag.
Hmm du måste fått en hyllvärmare för min visar producerad energi och levererades i mars -14. Ja visst brummar den när den kör hårt.Hyllvärmare det lät inge roligt, att uppdatering krävs och genomförs borde väl Daikin se på tillverknings nr som anges vid registreringen?/Eriksson
Citat från: froskog skrivet 12 januari 2015, 00:12:32Hmm du måste fått en hyllvärmare för min visar producerad energi och levererades i mars -14. Ja visst brummar den när den kör hårt.Hyllvärmare det lät inge roligt, att uppdatering krävs och genomförs borde väl Daikin se på tillverknings nr som anges vid registreringen?/ErikssonDet har inte skett några förändringar på hårdvarusidan sedan start (förutom infästningen av kopparrören I bakkant) så alla maskiner producerade till dags dato kan uppdateras till den senaste verisionen mjukvarumässigt.HälsD