0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Köper nog med ett tangentbord till TV:n oxå när jag ändå är i handlartagen, är ju http://www.netonnet.se/art/tv-och-bild/lcd_led-och-plasma-tv/tv-tillbehor/vriga-tillbehr/samsung-vg-kbd2000xe/186272.6465/
Tja!Har klurat och mätt lite nu och jag får plats med en 55" så jag tror det blir DENNA55" eller DENNA50", lutar nog åt 50" Jag kan spegla mobil/surfplattan som på en Apple-TV med båda dessa va Synpunkter på den?Iaf, Boxer ringde mig för nån vecka sedan och ville pracka på mig en "gratis" HD-box i utbyte mot att jag tecknade ett 12-månaders Det gjorde de för att va snälla för att iom att jag inte får in HD-kanalerna av dem i dag pga för gammal tv och modul så kommer jag tappa vissa kanaler som idag sänds i både HD och "vanligt" sas, de sa självklart inte VILKA kanaler det gällde...Så ville jag inte tappa kanaler 1 Januari 2015 var det detta som gällde eller byta TV och modulen, vill ha modulen i TV:n så jag slipper en extra box helt enkelt.Är det en annan modul för HD eller duger den gamla?Kan man se på den gamla modulen om den duger för HD?Om inte, är DETTA rätt modul att använda i den nya TV:n så jag får in allt från mitt Boxer MAX?Är DENNA rätt kabel för att kunna se 3D i från hemmabion samt att få både bild och ljudet i en enda kabel mellan bion och TV:n?
HDMI ARC ska användas på TV:n till att börja
sedan får du aktivera HDMI-CEC också (Anynet+).