0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Har fått fram ett pris från vår närmaste handlaren på 245.000kr, då ingår aluminiumfälgar med dubbdäck. Ordinarie pris var 281.000, om jag minns rätt Det finns ett litet MEN, det är hårda säten.Provkörde Subaru suv och den kändes gammalmodig invändigt men såå mycket skönare säten, men lämnar man 7års nybilsgaranti som Kia gör, då har man byggt en bil som håller och kanske därför sätena är gjorda av betong FIFA och Special Edition är samma sak enligt flera handlare, om det stämmer Undra varför inte andra bilmärken följer efter med 7års nybilsgaranti
Var det skinnklädsel i den du provade?
Provkörde en Kia C'eed, inte nyaste modellen dock men det måste vara den mest obekvämaste bil jag suttit i.Tror inte nya är speciellt mycket bättre, läste nåt test i en biltidning och komforten var inget vidare.
Ja och metalliclack.Jag vill ha en vit, funderar eventuellt på den vita metalliclacken.Många fnyser åt namnet KIA men jag bryr mig inte ett smack om vad det står på skylten, istället ser jag till att ha en bil med billig totalkostnad. Min bror köpte en A3 värsting, i fasta kostnader som service/garagplats och värdeminskning har han betalat ca 55.000-60.000kr/året. Nu pratar han om en Q5 istället han som kör max 500-600mil om året. "Fast han har inga andra kostnader så han gör ju vad han vill"Det betyder att om 5 år ska vi inte få en enda krona för våran Sportage för att nå samma kostnader som honom.Jag undrar varför inte dom stora aktörerna ställer upp med 7års nybilsgaranti
Jag har i alla fall inte hört mycket negativt om KIA, förutom ljudnivån och att väghållningen inte är på topp i alla modeller.