0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Många av er har väl läst mina frågetrådar runt min bv-upphandling.
Froskog i Dalsland blir Fröskog antar jag.Vem installerar maskineriet, Bic i Ed?Hur har du haft upphandling Enbart med Daikin eller med flera tillverkare?
Nice!Får vi loggar också. ...?
Jepp här kommer första loggen,,,Nej du där hänvisar jag nog till Daikin här på forumet, misstänker att loggen ser lite annorlunda ut på en inverter emot on/off maskinen.Har inte fördjupat mig i loggens värld ännu och vet inte om jag tänker göra det heller. Misstänker att det inte finns hälften så många inställningsmöjligheter heller på Daikins maskin som på "average" on/off./Christer
Jodå du kan ladda upp bilder från din egen dator.Klicka på bilagor och andra tillval så ger det sig.
Läste lite snabbt i manualen till Daikin när den låg i Daikin tråden för på deras hemsida finns den fortfarande inte. Konstigt tänk när man lägger ner tid på att göra om manualen men man lägger den inte på hemsidan. Men hur som helst Daikin har många inställningar troligtvis mera än de flesta on/off vp men många av dom behöver man som vanlig användare inte bry sig om men vill man optimera så.
Tyvärr finns inga seriösa leverantörer av Daikin,, om ens några alls i området. /Christer
ligger den inte här: http://www.daikin.se/support-manualer/produktinformation/index.jsp?searchterm=EGSQH-A9W&searchcategory=product-information
He he, jag där ser man va folk tycker Hoppas det blir bra för dig iaf men du verkar ha koll på vad du gör ang VP-installation