0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag tror det är problem med terminologin. Det är nog en volymtank Zenon har, inte en arbetstank. Den gula linjen i diagrammet, framledning, är det börvärdet?
Bt2 framledning steg direkt när jag slog av källaren med ca 15-20 grader. Dock rörde sig icke mina analoga mätare på rören sig något. Jag kan ju pröva att bocka ur Bt25 några dagar och se vad som händer Kollade samtidigt att kompressorn startat 2498 gånger, samt 2278 drift timmar på 6 månader, installerade i augusti. Tusen tack för att du hjälper mig med allt Smurfen
Här är resultatet ifrån senaste loggningen med kran till källaren av: Den verkar inte må riktigt bra när jag stänger av i källaren:S även fast jag slagit av elpatron samt höjt cp till max.Den larmade om Larm 50 (högtryckslarm), stod nåt om hög kondensor fram, när jag gick in på service inställningarna, men dock finns inte larmet med i larm loggen :O? kanske bara var info larm. Vet inte ens om de var ett riktigt larm, den skall väl lysa rött då? Skall fylla i uppgifter nu i inställningar angående min anläggning.