0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Ja Karlmb, det gör jag.Då det vunnit lagakraft och är genomröstat i svensk riksdag så skulle jag det..Anarkism i samhället där alla gör som dom vill är inget för mig,cc
Det är knappast anarkisterna som driver utvecklingen framåt, dom är mer en vagel i ögat på oss alla.
Hur menar du ?skulle det vara farligt att leva efter lagboken ?det måste du fördjupa ,cc
Jag kan bara tala för mig själv.stannar polisen mig och säger , du körde för fort . eller vad det nu kan vara jag gjort.jag skriver på direkt. dom gör bara sitt jobb och vad dom är uppmanade att göra enligt den lagbok som gäller.moraliska gränsen karlmb .. för mig är den glasklar.. Rätt eller fel , det finns inget emellan.cc
Det är farligare att köra 90 km i timmen med en fullpackad VVS-bil än 90 km i timmen med en vanlig bil.
Han kan väl prova protestera, ta en bild på hans brorsa och skicka med för att bevisa att han är olik sitt körkortsfoto.Har dom häcken full i Kiruna kanske det avskrivs.
Med all respekt för dig CC men nu får du ge dig Bara för att du blivit stoppad och ålagd böter av polisman så betyder det inte med automatik att de har rätt och du fel och ska skriva på och betala och sedan va glad bara för att du ska känna dig duktig och ansvarstagande i trafiken och gentemot dess regler...Nu kör ju kompisen förbi denna plåtpolis mellan 10-20ggr/vecka och har gjort så i 5 år drygt nu utan att fått en enda bot.Denna gång så gick det lite för fort och det kostade honom 1500:-För att han kört för fort genom den jävls kameran av misstag 1ggr av,... tja, räkna själva, så ska han enligt polisen va en sån jävla skit att ha ska betala 1500:- för det Man måste fan få göra misstag här i livet...Jag har väldigt svårt att tro att det finns de här 100% laglydiga gubbarna i trafiken samt att de gladeligen betalar sina böter och tar den smällen.