0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Otroligt så många ynkryggar det finns, som inte vill ta konsekvenserna av sitt handlande utan skyller på allt möjligt för att slippa stå för vad dom gjort.
Helt rätt av henne att inte lämna ut sin dotter, skulle själv ha gjort samma sak!Grundfelet ligger i dessa f-b-ade plåtpoliser som inte behandlar alla lika inför lagen!Tar man bort främre nummerskylten eller falskskyltar, åker MC eller är utlandsreggad gäller inte lagen för dessa, nej stå med en laserpicka istället så behandlas alla lika inför lagen! Om man använt alla dessa miljarder som fartkamerorna kostat till att förbättra vägnätet istället så hade med stor sannolikhet det medfört betydligt bättre utfall vad gäller trafiksäkerheten än dessa byråkratpåfund som plåtpoliserna är!Mike
Åker jag dit för fortkörning kan ni vara säker på att jag betalar utan knot, jag har ju taget en risk och den gick inte hem. Skulle det vara så illa att jag inte vet att jag kört för fort borde jag nog överväga att lämna tillbaka körkortet, Klarar jag inte av att veta vilka hastighetsgränser det är lär det vara mycket mer jag inte klarar av i trafiken.
svenska kocken jag gör samma sak.cc
Jag bryr mig inte så mycket om det moraliska i att ha kört för fort, men har jag "felat" (medvetet eller omedvetet) och åkt fast står jag för det jag gjort.