0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ska även nämna att när jag flyttade in så visade displayen (den med huset) 24/75 nått sådant, Läste i manualen att det är onormalt högt så jag ändrade det till drygt 20/55 som angavs vara "normalt" i maualen.Dock inte märkt någon som helst skillnad i huset på värmen.Huset är 1 plans med källare och hälften av rummen är i källaren så man är där en del och jag tycker det är svårt att få hygglig värme där nere, känns alltid rått, Hade varit trevligt om man kunnat prioritera källaren med ett par grader men det blir svårt med tanke på att det är ett och samma system för hela huset.
Vad gäller extra varmvatten så säger den efter en stund att "Allt tillskott kan inte kopplas in" ungefär.Hittade en meny som visar hur mycket effekt och den maxar på 13,50kWh.För klen maskin?
Måste även fråga vad som gäller när man bryter strömmen för hela anläggningen, Förra ägaren påstog sig inte rört anläggningen alls på ~5år och sen läser man på forumet att man ska skruva av paneler på utedelen och rengöra osv men att man ska bryta strömmen, Är det bara till att stänga av och på när man är klar så sköter den sig själv?
Kollade på menyn temperaturer efter att ha läst lite här i forumet:.....Är detta åt helsike eller helt korrekt?
Tack för alla svaren!Här kommer lite värden när pumpen var igång:T1: 22,6cT2: 12,7cT3: 49,8cT6: 76,1cT8: 51,4cT9: 22,5cT10: 46,8cT11: 6,5cT12: 11,3c