0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Här delas vår tyckande.Jag är av den åsikten att den vp aldrig skulle skruvats upp !Som säljare av en teknisk installation där en process ska kylas måste kunden få den information han/hon har rätt till för att kunna fatta rätt beslut. Då blir det ok,Jag är också av den åsikten att ska du sälja/installera till kund ska du veta hur det fungerar,Den där vp skulle aldrig satts in till den barn familjen , det är min åsikt Cc
Om du köper en Volvo XC70 så kan du inte sen kräva att få häva köpet därför att du inte kan plöja åkern med den, även om säljaren sa att "den tar sig fram överallt" eftersom det är underförstått att du inser att han då menar överallt där man normalt kör bil.
Vad är årsmedel temp i Lycksele?Det finns L/V VP som fixar -25*CAvger 10kW , har hög framledning samt OK COP.Fast inte < 70 000:-Otroligt att säljaren packar på ngn en VPsom han vet ej är lämplig!-15*C är lite väll högt som min temp Har ej sett programmet, fick inte med mig mer än texten, vilketfabrikat var det på VP'n?