0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag får upp filen, men kan tyvärr inte hjälpa dig, för jag vet inte vilken tempgivare som är vilken. Men jag tror nog att du kommer att få hjälp nu. Vad är det för temp ute och vad visar pumpen att det är för ute temp?
Om den låter som en stenkross så går den trögt så att växellådan kuggar över. Om du inte lyckas motionera igång den med en droppe olja på piggen så är det nog dags att planera in ett byte omgående.
Den gör inte vv ofta vad jag kan se men börvärdet på framledningen ändras från 40,5 grader till 58,9 grader inom 1 minut endera är det nån som ändrar kurvlutning annars har styren fått fnatt. Tycker inte vp verkar orkeslös den har ca 3 grader diff på kalla sidan och framledningen stiger när den går så allt verkar ok förutom att framledningens börvärde ändrades några gånger i loggen och då får vp svårt att hänga med.
Misstänkte att nån pillat. Vp går i 50 minuter och står i ca 15 minuter när det är -5 ute rätt normalt du har 1 vv körning enligt loggen men vid en konstig temp 37,3 grader min startar alltid på hela grader och 37,3 verkar som låg vv temp men vv tempen sjunker i normal hastighet (tror jag i alla fall) men annars hittar jag inget konstigt.