0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Fan Joka, skriv att du skattefuskar och rånar pensionärer också så gör du ett hattrick...
ALLTID ut med batteriet fort så in i helskotta (annars käkar strömmen upp metaller och bygger bryggor)läs igenom alla punkterna nedan innan du påbörjar, se om du tycker det är värt dettesta med t-röd doppade tops på kvarvarande plastdetaljer(insida där det inte syns) om de tål alkohol, repetera test med kemiskt ren bensinPlocka bort så många kåpor som möjligt för att blottlägga naket kretskort (så man kommer åt)Anv handskar, annars blir huden mkt torr.pensla på t-röd eller liknande med så finborstig pensel ni hittar (för att bryta ultratunna metalliska ledande bryggor och späda ut ev. vattenförekomst)Tryckluft + upprepa t-röd procedur 2-5ggr, noga med att få in och igenom t-röd under chip!Dräll på kemiskt ren bensin, peta med ren pensel och blås bort för att slippa rester från t-rödIngen vits med att låta tfn utsättas för t-röd eller bensin lång stund, bara nogranntTorka i ex.vis ugn 50-60 grader över nattenFortfarande död? Fanns det skärmboxar på kretskortet? då måste du in där, kan vara Pain In The A** och få bort om dom är löddaUpprepa metod -t-röda -trycklufta -bensin -trycklufta där skärmboxen sattVar inte inne i slutet utrymme med tryckluften och t-röds-/bensin-ångornaEndast 1 telefon har jag misslyckats med att rädda (hade gått i tvättmaskinen 60 grader) utav ca 7st ifrån vattenpölar, regnsura väskor, toaletter, tappad i östersjön osv.
Därmot FÅR jag inte ge dem lön, helt otroligt. Jag kan däremot anställa grannes grabb, och betala lön, men alltså inte mina egna barn.Skattemyndigheten menar att jag kan betala dem med skattade pengar, jovisst, det kan jag, men det blir tre gånger så dyrt som att betala dem vitt.Helt sjukt.När de fyllt 16 kan jag anställa dem.
Nackdelen med iPhone är ju att man inte snabbt kan plocka ur batteriet och få den spänningslös. Hur man nu än sen väljer att torka den (vissa sköljer den i sprit innan torkning) är det viktigt att inte ha för bråttom innan batteriet kopplas in igen... vi snackar DAGAR!!
Skillnaden är att jag skattar 52.36% inkomstskatt på toppen av min inkomst, och har full arbetsgivaravgift.Om jag anställer dem (och de tjänar under 18 000 kr/år) så har dom 50% arbetsgivaravgift (som jag tycker är fel) och skattar ingenting.För att jag skall kunna betala dem x antal kronor måste jag alltså ta ut mer än det dubbla i lön, typ 130% mer, jämför med om jag kunde anställa dem vitt.Skatteverket uppmanar alltså mig att betala dem svart, istället för att anställa dem vitt, och ge dem de förmåner de gjort rätt för eftersom de faktiskt arbetat åt mig.Skrämmande.
en annan lyckas få tangenterna att klibba av ren utandningsluft efter 3 år. Och ditt fixar julmust. tomte::