0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag kan informera om att hon inte för en gångs skull inte protesterade när jag bad henne duka bordet (efter att hon tvättat händerna)
Någon som vill köpa en tonåring?
Det finns ingen gräns för när man får sätta dom i arbete, det har jag kollat för länge sedan, hur tror ni annars att jag skulle hinna med både tre forum, webshopn, offerttjänst samt tillverkning och utveckling av Logger 2020?Dom får slava varje dag, men så har de också en Iphone och en Ipad...Därmot FÅR jag inte ge dem lön, helt otroligt. Jag kan däremot anställa grannes grabb, och betala lön, men alltså inte mina egna barn.Skattemyndigheten menar att jag kan betala dem med skattade pengar, jovisst, det kan jag, men det blir tre gånger så dyrt som att betala dem vitt.Helt sjukt.När de fyllt 16 kan jag anställa dem.
Just nu svävar den (fasttejpad) på en luftkudde över dammsugarutblåset, det torde vara en av de mer effektiva torkmetoder som finns, vi får väl se om det börjar fungera.
Nackdelen med iPhone är ju att man inte snabbt kan plocka ur batteriet och få den spänningslös. Hur man nu än sen väljer att torka den (vissa sköljer den i sprit innan torkning) är det viktigt att inte ha för bråttom innan batteriet kopplas in igen... vi snackar DAGAR!!