0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Då kanske man åxå får behålla toshibas kända fläktsystem som tydligen tagits bort på nya modellen, för mig obegripligt faktiskt. Dogge
Om man har en kamin och eldar en hel del i den så är det fördelaktigt att man inte behöver ta fram fjärren och köra rent fläktläge som tex med Panasonic.Men nu har inte alla kaminer eller eldar i dom kontinuerligt och det är dom som inte gillar när det blåser "kallt" som dom säger när dom ringer och påtalar att det är något fel på maskinen.
Provade auto fläktläget någon gång när min p1 sattes upp och minns jag inte helt tokigt slogs av fläkten i detta läge när värme inte producerades, minns jag rätt gick den lättast in i detta körschema om pumpen återstartades med fan autoläge redan inställt.
Vilket hus behöver egentligen så lite effekt som 300w Är väl knappt något hus som behöver mindre än 1000-1500w om man räknar med att nå en normalstor yta på 75m2 eller mer.Nu var jag väl dum som skrev något om lägsta effekt och dess otrooooooliga fördelar just på Toshibas tavla då det är här det förespråkas ivrigast Och jag tänker därmed direkt säga att jag inte tänker diskutera lägsta effekt mellan olika märken och modeller i en evinerligt lång tråd så jag gör en "ACE" direkt som doggydoggen kallar det