0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
- Utnyttjande av tillsats (lite hög)?- Generellt tycker vi det är lite kallt men samtidigt kör vi på rekomenderad kurva och - har blivit lite förvirrad på vilka parametrar jag skall ändra för att höja tempen. Meny 1.1 Temperatur (=20 C) eller värmekurva eller kanske börja med punktföskjutning.- För att minska antal start/stop har jag förstått att man kan dra ned gradminuter, rekommenderar ni det i mitt fall?- Vad innebär stop tillsats(-5 C) och hur förhåller det sig till start tillsats (-400GM)?
Smurfen, jag är inte så insatt så du får gärna utveckla ditt svar, är det något som är bra eller dåligt?Hur hittar jag bt25 ?
Tack för engagemang.Då det är nyproduktion så finns det ingen förbrukning innan. Har inte i dagsläget koll på året som gått heller men skall försöka få fram det, dock behövs en månad till för att få ihop ett helt år. Ja det stämmer jag skruvade redan ned GM till -100 innan jag loggade Skulle vilja logga över en längre period, vad rekomenderar ni för intervall och tidsperiod. Kan kanske ge mer om jag loggar en längre period och skickar in här igen. Smurfen, jag är inte så insatt så du får gärna utveckla ditt svar, är det något som är bra eller dåligt?Hur hittar jag bt25 ?Tack så länge
Vilken givare ska man köpa för att koppla in på BT25? Ursäkta att jag kapar tråden lite här...