0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag tycker heller inte att man skall hänga ut företag, men jag anser att försäljningen av dessa AVT pumparblir något helt annat, för det är ingenting annat än personer som skall tjäna pengar på andra människor okunskaper.Jag har personligen svårt att förstå att det får fortsätta och att inte någon myndighet satt stopp för det?Dogge
Har hört i efterhand att dom gått i kk förut eller om de va nått annat dom åkt dit på... Nån som vet mer om detta? Det jag ville med mitt inlägg var att varna andra för att inte bli lurad att köpa en dyyyr pump bara för att dom är så jävla på att sälja den. Skulle vara roligt att veta vilken provision dom har på den pumpen.
Hon kanske ville pruta lite och låta det ingå i priset kanske hade lite marginal
Jag är väl böjd att hålla med att varmt hems priser verkar lite off, har ett kvitto framför mig på en panasonic cs-he9dke på 48500 från 080410 (inklusive installation), och ett på en fujitsu awyz14lbc nocria från 071125 på 20000 exklusive installation.Vad är payoff tiden på dom sista 25000 för panasonicen? 460 år eller nåt sånt. Fattar inte hur dom som satte in den motiverade en l/l pump för 50 tusen.
Hej Micke! Ja det är nog riktigt tufft för att inte säga näst intill omöjligt att kunna räkna hem en AVT-pump på vanligt sätt.Förresten så såg jag i din profil ang din energiförbrukning enl citat: Elförbrukning 2003 48000kwh, 2009 26000kwh, 2012 10000kwh Får man fråga hur du fick ned förbrukningen från 48000 till 26000 kwh?? Var det med luftvärmepumpar och pelletskamin eller??Och på vilket sätt kommer du ned till 10000 kwh år 2012?? Mvh Raffen.