0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Då är det bäst du håller dig inomhus i vinter om det är så mycket fel på maskinerna i ditt område Förhoppningsvis var det garanti på maskinerna...Jag började fråga dig i denna tråd vad "realistiska förväntningar" innebär effektmässigt när det var kallt ute men tråden spårade ur så kanske det finns något svar på vilka effekter kunderna kan förvänta sig så denna tråd tar slut snart ?
Om vi börjar med det sista "realistiska förväntningar" som är enklast så betalade sig pumpen på mindre än ett år som jag faktiskt skrev..Det blev jag mer än nöjd och glatt förvånad av/på.. speciellt om man jämför med vad olika grannar betalat för sina pumpar och vad självriskerna kostat och vad försäkringsreparationerna kommer att kosta oss alla i höjda hemförsäkringspremier..Inför denna vinter har jag införskaffat hjälm, livboj, ishockeyskydd, dubbade pjäxor, slalomglasögon mm så jag snabbt kan kasta mig åt sidan då värmepumpservicebilarna kommer körandes på två hjul i kvarteren.. och med stressade, utvakade certifierade reparatörer bakom ratten med ngt vilt i blicken. Finns det inga arbetstidsregler i branschen som reglerar obligatorisk nattvila av minimital?