0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hej det e därför jag ska test köra,fikusen vi har e helt åt hvette växladi 120 varvar den som ett bi...gissar på runt 3500 rpm vore inte helt fel å växla om den så i 120 varvade den 25-2800 rpm skulle säkert sänka bränslet med 1dl mil...så i stället för 0.80 skulle den ligga på 0.65-0.7 blien blir pigg som f-n å rapp men inte så skoj å sitta i 25 mil i getingboet..känns som det behövs en od i växellådan..
Citat från: Ewald skrivet 23 maj 2011, 20:30:32Provkörde en ny Ford Focus för några veckor sen. Den verkade helt okej !Skulle nog köpa en Mitubishi Colt om jag skulle köpa bil idag.Tror att Kia Ceed är väldigt populärt i Sverige också. Skulle inte du ha en stor bil att frakta solpaneler i
Provkörde en ny Ford Focus för några veckor sen. Den verkade helt okej !Skulle nog köpa en Mitubishi Colt om jag skulle köpa bil idag.Tror att Kia Ceed är väldigt populärt i Sverige också.
c-max grand finns bara 7 sitsig i års modell 11,medans opeln går att få tag på beg för 50% av fordens ny pris i olika årsmodeller....
Om det är C-max och Zafira vi pratar om så brukar jag kalla dom 'Stackars satar'...
hej .. va å kollade på en opel zafira ...näää det blir varken en sån eller en ford...visst 7 sitsig ... in my ass 745an jag hadde med nödsätet e lika mycket 7 sitsig det blir en 9 sitsig buss å ingen annat..käringen få säga vad hon vill..ska vi fortsätta å trängas kan vi göra det i fikusen...