0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Finns ratt manga batar i snoskoterprisklass.
En plats for svartjobbare alltsa, utlanningen som renoverar i Sverige maste betala fullt pris annars. Det ar ju inte manga som har rad med hantverkare utan ROT.
Rabalder är helt fel ute än en gång.Jag har alltid varit för ROT, kanske lite mindre RUT, men det kan väl få gå.Jag har t.o.m skrivit brev till den på den tiden socialdemokratiska näringsministern och bett om en förklaring till varför de inte införde dessa avdrag.
Jag motsätter mig inte skattesänkningar.
Citat från: Rickard skrivet 28 maj 2011, 17:50:52Jag motsätter mig inte skattesänkningar.Ett gyllene citat som med stor glädje nu har bevaras till eftervärlden. Thumbsup
Citat från: rabalder skrivet 28 maj 2011, 18:08:19Citat från: Rickard skrivet 28 maj 2011, 17:50:52Jag motsätter mig inte skattesänkningar.Ett gyllene citat som med stor glädje nu har bevaras till eftervärlden. ThumbsupVem motsätter sig skattesänkningar?
Alla vill väl ha sänkta skatter, men inte alla är beredda att offra sin släktingar, vänner eller grannar på kuppen.Sen finns det väl typ 30% (uppskattning) av befolkningen som är helt beroende av pengar som kommer från skatteintäkter, och som till allra största delen röstar på de partier som prioriterar rättvisa och solidaritet.