0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Varför ökar du inte farten på cp om diffen är 20 grader .
Nu ser ju diagrammen bättre ut, även om du missat att ta med gradminuter Upplever ni någon svängning i inneklimatet? I så fall kan du behöva minska gradminuter något. Jag kör 200 och upplever inga direkta problem med detta. Du skriver att du har en diff på värmesidan på 20 grader. Stämmer det?
VB diffen var bättre innan du sänkte farten på VB CP. Skulle ändra tillbaks om jag var du. Sikta på 7-10 grader. Du ser att hetgasen blir lite låg också. Bör ligga 30 över framledning inte 20. När du ökar integralen blir det mer pulver som går ut och diffen ökar då. Så din sänkning av farten som verkade OK tidigare är inte längre OK
Min fråga om värmekurvor å så... Stämmer det?Bilden, gröna siffror; 1=lutning 2= förskjutning?Känns det som galna siffror? 8, -1