0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Om du vill ha det trådlöst, köp en trådlös ringklocka och klipp av kablarna till högtalarna och placera ett relä istället som i sin tur sluter pinnarna på pannan.
Citat från: johanssonhenrik_ skrivet 26 mars 2011, 16:55:15Om du vill ha det trådlöst, köp en trådlös ringklocka och klipp av kablarna till högtalarna och placera ett relä istället som i sin tur sluter pinnarna på pannan.Tack det är något sådant jag är ute efter... har en avlagd radiostyrd ringklocka som jag kan laborera med.
Verkar som att många tröttnar på extra vv och monterar en extra liten elberedare efter vp den matas med varmt vatten från vp och spetsvärmer från ca 35-40 grader till 60 grader det behövs nog ingen stor beredare till heta duschar räcker nog med en 50 liters. Tänkte jag skulle tipsa om det innan du lägger ner för mycket jobb med extra vv knapp.
Citat från: nybom skrivet 26 mars 2011, 18:00:40Citat från: johanssonhenrik_ skrivet 26 mars 2011, 16:55:15Om du vill ha det trådlöst, köp en trådlös ringklocka och klipp av kablarna till högtalarna och placera ett relä istället som i sin tur sluter pinnarna på pannan.Tack det är något sådant jag är ute efter... har en avlagd radiostyrd ringklocka som jag kan laborera med.Avlagd? det går nog bättre med en som funkar, dvs inte min den har rostat ihop. Skönt, för jag gillade inte signalen