0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
vart har tryckfelsnisse varit framme ?Då det vimlar av hemsidor med info så lär det nog finnas tryckfel lite här och var !När det gäller garantier så är det ett frivilligt åtagande av respektive försäljare fortfarande om det inte är ändrat Jag kan välja att ge 6 månader eller 10 år om jag skulle vilja det
TS Comfort ABCitat från: TS Comfort AB skrivet 05 februari 2011, 16:58:11vart har tryckfelsnisse varit framme ?Då det vimlar av hemsidor med info så lär det nog finnas tryckfel lite här och var !När det gäller garantier så är det ett frivilligt åtagande av respektive försäljare fortfarande om det inte är ändrat Jag kan välja att ge 6 månader eller 10 år om jag skulle vilja detJag är nästan övertygad om att det var i Produktbladet från LMG i fina färger, men inte 100% säker då jag läst produktblad från många länder på HE9LKE, i bla den engelska versionen har det hela tiden stått 1720 watt!Vad gäller garanti så är det den svenska konsumentlagstiftningen som gäller och ingen kan frånskriva sig den, 2 år om den inte ändrats ganska nyligen? Detta har handlarna protesterat emot, men som lösning så färsöker man att sälja på kunden en försäkring! Som i det flesta fall är helt onödig MVH/Fidusen
Citat från: TS Comfort AB skrivet 05 februari 2011, 16:58:11vart har tryckfelsnisse varit framme ?Då det vimlar av hemsidor med info så lär det nog finnas tryckfel lite här och var !När det gäller garantier så är det ett frivilligt åtagande av respektive försäljare fortfarande om det inte är ändrat Jag kan välja att ge 6 månader eller 10 år om jag skulle vilja detOK förtydligande. Den garanti som är lämnad av GA oavsett var den är inköpt inom EU gäller inom hela EU.