0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
I'll drink to that, Emans (men ... tänk om DR blir ledsen nu).
Citat från: Legless skrivet 22 mars 2011, 18:34:55I'll drink to that, Emans (men ... tänk om DR blir ledsen nu).Jag tror jag också tar en drink! Jag gillar att göra snabb karriär På kort tid har jag utvärderat flera olika typer av VP-lösningar. Från llvp till lvvp och bvp. I och med att jag inledningsvis tittade på flera olika hus slank det även med lite udda grejer såsom luftburen värme via vattenbatteri osv. När jag väl kom in på BVP ville jag utmana de standardofferter som kom in. Och sen har jag ju även försökt hjälpa andra i den mån jag kunnat. Så det blir ett par hundra meddelanden ganska fort. En tråkig trend är många som registrerar sig, kommer in och ställer en eller två frågor sedan försvinner. Slutligen har det ju sedan tidigare konstaterats att jag har svart bälte i frågor (och så skriver jag jäkligt fort)
studs Wohooo..!!! studsJag har varit "Dignitär" i snart en månad nu Intresseklubben noterar... Inte ens jag själv hade inte sett det förrän nu. Kanske att man inte ska värdera en forum-medlem efter den titeln. Utan se den för vad den är - Bara en simpel räknare av antal inlägg.