0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Efter att priserna varit så höga två år i rad finns inte några incitament att sänka priserna. Vi har ju bevisligen överlevt.
O fy fasiken 10 000!Plötsligt känns det mycket lättare och släpa in den där veden i pannrummet.Tack för att ni höjer min motivation Thumbsup
Citat från: Hansson skrivet 22 februari 2011, 06:09:33O fy fasiken 10 000!Plötsligt känns det mycket lättare och släpa in den där veden i pannrummet.Tack för att ni höjer min motivation ThumbsupEftersom Sverige är ett land som har gott om skog och ved att elda så kan man förvänta sig att fler börjar med det igen och vi återgår till samhällen som luktar brandrök då det blir kallt.Vad vi sen vunnit med det får man väl fråga Maud om.. miljövännen.
Det kommer aldrig att bli billigare att elda med ved än att värma med värmepump.Sälj veden och köp EL för pengarna - du får säkert över en slant dessutom.
Citat från: Rickard skrivet 22 februari 2011, 13:07:31Det kommer aldrig att bli billigare att elda med ved än att värma med värmepump.Sälj veden och köp EL för pengarna - du får säkert över en slant dessutom.Du menar att det skulle bli billigare Jag äger tyvärr ingen skog utan får veden så billigare tror jag det inte kan bli.