0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Hej Raffen. Låter mer rimligt för en pump. Som sagt får ta o ringa dem imorgon o se va de har att säga om sina bäst i test pumpar _/- Som en annan en gång har sagt - ja ä inte bitter -
Hej !Nu har jag testat ut blås temp-15 ºC ute börvärde +30 ºCin sug +22,5 ºC utblåstemp +60 ºC max vad innerdele gervad jag har förstått är väl reglerat antar jag.Raffen borde veta det.för jag får max 60 ºC oavsett utetemp ner till -18ºCsedan sjunker den.vid -22 ºC ger den ca +50-52 ºC
Hej fujixVid -15 borde ut blåstemperaturen vara max d.v.s ca +55 - +60tror den ligger där någonstans.Just i kväll har vi ca - 16 uteoch just nu har jag börvärde 23 ºC full fläktdå ger den 59 ºC på ut blåset när en innerdel är pånär jag slår på den andra innerdelen med samma inställningarså får jag ca 56 på den ena och 57 på den andra.massor med mos.så dina siffror låter lite klent.hur stort hus har du ?
Citat från: Zyber skrivet 14 februari 2011, 01:27:37Hej fujixVid -15 borde ut blåstemperaturen vara max d.v.s ca +55 - +60tror den ligger där någonstans.Just i kväll har vi ca - 16 uteoch just nu har jag börvärde 23 ºC full fläktdå ger den 59 ºC på ut blåset när en innerdel är pånär jag slår på den andra innerdelen med samma inställningarså får jag ca 56 på den ena och 57 på den andra.massor med mos.så dina siffror låter lite klent.hur stort hus har du ?Jag testade igår och fick detta värde Raffen!Mvh Zyber
Är detta ett värde som en single split typ ras 13 inte klarar eller? -15 ute börvärde +30, fullt pet på fläktenin sug +22,5 utblåstemp +55-60 mvhdavid