0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Är det en synvilla ?Dom soer ut att luta framåt !!
öppna luckan till elanslutningarna o kolla om dom dragit fast kabeln i dragavlastaren......om det är den firman jag tror så är det inte ovanligt att den inte ligger i dragavlastaren....
Citat från: Pelle-A skrivet 03 januari 2011, 23:44:33Ok,,,, då har vi fått klarhet i kostnadsbiten.Då kanske jag kan passa på att fråga hur de installatörer du anlitar utför jobbet.Om de gör Nitrogen-momentet (se start på denna tråd) eller inte. Krav från er, eller valfritt?Mvh Pelle.Hej Pelle,Du kan få ett glasklart svar: beror på .Det beror på vem som utför installationen och i vilken temperatur den utförs. Vissa anser att man alltid måste använda Nitrogen, andra anser att det är helt meningslöst. Det är ungefär som med SAAB-bilar, vissa älskar dem, andra anser att SAAB är rena skräpet. Det viktigaste för oss är att det blir bra installationer. I och med att vi säljer så stora mängder har vi ett bra statistiskt underlag och kan se vilka installörer som är duktiga och vilka som kan bli lite bättre. Vi kan inte se något samband mellan dem som använder nitro och de som inte gör det. /Martin
Ok,,,, då har vi fått klarhet i kostnadsbiten.Då kanske jag kan passa på att fråga hur de installatörer du anlitar utför jobbet.Om de gör Nitrogen-momentet (se start på denna tråd) eller inte. Krav från er, eller valfritt?Mvh Pelle.