0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: Aquauno skrivet 03 oktober 2010, 20:10:32Citat från: Gunvald skrivet 03 oktober 2010, 18:40:08Ang ventilationsutvecklings pris så verkar det nog bra, det är vad de brukar ta. Kolla bara att du får eldragning med i priset.Jag skulle fått pyntat framdragning till utomhusbrytare utöver grundoffert eftersom NA-maskinen jag funderat på att byta, matas från väggutag inne. Ventilationsutveckling godtar bara egen grupp med brytare om man skall ha 5 års garanti.Hej Aquauno! Var har du fått detta ifrån att Ventilationsutveckling godtar bara egen grupp med brytare om man skall ha 5 års garanti. Mvh Raffen.
Citat från: Gunvald skrivet 03 oktober 2010, 18:40:08Ang ventilationsutvecklings pris så verkar det nog bra, det är vad de brukar ta. Kolla bara att du får eldragning med i priset.Jag skulle fått pyntat framdragning till utomhusbrytare utöver grundoffert eftersom NA-maskinen jag funderat på att byta, matas från väggutag inne. Ventilationsutveckling godtar bara egen grupp med brytare om man skall ha 5 års garanti.
Jag har dessutom en anordning på mina pumpar som tar hand om kondens och avfrostningsvattnet Mvh Raffen.