0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej Raffen, nej jag har inte prutat för det blev snabba ryck att åka dit och titta/lyssna. Kanske ska ringa och låtsas vara ointresserad .Finns det andra modeller som har en låg innedel? Ca 25cm?
Hej, våran "superba" Nordic Air luftpump rasade i torsdags och det börjar bli lite kyligt inne . Efter besök på ventilationsutveckling i Halmstad fick jag en offert på en Ras-10 SKVP-ND inkl installation och rotavdrag och bortforsling av den gamla på 18300:-. Verkar det ok?Mvh Gunvald
Hej Gunvald Jag monterade in en pump i mitten av februari.Det är en Toshiba ras 10 savp-nd med en slimad innerdel.Priset var15265:- med rotavdrag och E.O.N rabatt.Och det är var ingen kompis rabatt för jag kände inte till firman tidigare.Men priset kan ha ökat så mycket vet ej. Mvh hiphip55
Citat från: Gunvald skrivet 03 oktober 2010, 18:40:08Ang ventilationsutvecklings pris så verkar det nog bra, det är vad de brukar ta. Kolla bara att du får eldragning med i priset.Jag skulle fått pyntat framdragning till utomhusbrytare utöver grundoffert eftersom NA-maskinen jag funderat på att byta, matas från väggutag inne. Ventilationsutveckling godtar bara egen grupp med brytare om man skall ha 5 års garanti.
Hej Raffen.Eons rabatt var 15% men nu är den 10%.Priset 17480:-