0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
XP med SP3 var väl det bästa pyttemjuk gjortsen kom Vista och sög musten ur datornW7 funkar rätt utmärkt och jag hade inga problem att anpassa det till mina kravdet lustiga med operativ är att det är på väg att bli lika ointressant som vilket märke man har på tvål det bara ligger där och gör sitt jobb utan att märkas
Om du kan datorer så är säkert Win 7 jättebra. Men jag har svårt att fatta när jag måste ha koll på active xkontroller mm. För mig funkade vista kanon tills datorn kraschade. Dum som man är valde jag Win 7 eftersom vista skulle försvinna och inga mer uppdateringar mm
Det är väl för märkligt. De har öppnat en Apple Store i Eskilstuna...
Inte helt otroligt att det handlar om rättigheter.Du kan prova att högerklicka på programmets ikon och välja "Kör som administratör". Det ger programmet lite högre rättigheter i operativsystemet och det brukar lösa scripting problem
Citat från: utopiazz skrivet 22 september 2010, 12:54:45Inte helt otroligt att det handlar om rättigheter.Du kan prova att högerklicka på programmets ikon och välja "Kör som administratör". Det ger programmet lite högre rättigheter i operativsystemet och det brukar lösa scripting problem"Har prövat alla kompatibilitets lägen så som xp och vista samt olika service pack ."