0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Har försökt av och till i månader att få in ett program i min Windows 7 compaq. Har prövat alla kompatibilitets lägen så som xp och vista samt olika service pack _/-. Tydligen behöver jag filesystem object eller ngt åt det hållet. Vad är det har googlat och hittar ingen nedladdning som hjälper mig.Kan jag inte ladda ner lösningen är jag körd ÅH vad jag saknar VISTA Thumbsup Då funkar det.
Installera GNU/Linux istället och kör ditt program i Wine ThumbsupSkitenkelt för en gängse IT-tekniker
Thermias HPC bra program men omöjligt att installera.Och självklart har jag frågat dem, men dem fattar inget heller. Det är som att ringa och fråga sig själv Purjo jag gillar grape tonic inte Wine!Allvarligt, ingen som vet ngt om filesystem object. Tydligen måste jag ha det
Citat från: purjo__ skrivet 16 september 2010, 20:30:58Installera GNU/Linux istället och kör ditt program i Wine ThumbsupSkitenkelt för en gängse IT-tekniker Purjo, då blir det ännu sämmre! Finns mycket bekymmer med emulering. Kompabilitetsproblem med äldre program i nya os utgåvor som trådskaparen beskriver återfinns även i Unix, Linux och MacOS världen.
Citat från: MGKea skrivet 17 september 2010, 08:30:10Citat från: purjo__ skrivet 16 september 2010, 20:30:58Installera GNU/Linux istället och kör ditt program i Wine ThumbsupSkitenkelt för en gängse IT-tekniker Purjo, då blir det ännu sämmre! Finns mycket bekymmer med emulering. Kompabilitetsproblem med äldre program i nya os utgåvor som trådskaparen beskriver återfinns även i Unix, Linux och MacOS världen. Det är ju då det börjar bli roligt!
Installera virtualbox i win7 och en XP virtuell maskin i virtualbox, eller win98 om du hellre vill det.