0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Om jag skulle ändra mitt då, som har telia som bredbandsleverantör, skulle jag isf. få dessa 80:- på samma faktura som bredbandet, eller är Skanova ett eget fristående bolag?
Skanova är ett eget bolag som ägs av....
Tänk bara på att om ni har familjemedlemmar som spelar on-line spel så fungarar inte mobilt bredband över huvud taget.
Citat från: rabalder skrivet 19 november 2010, 00:16:44Tänk bara på att om ni har familjemedlemmar som spelar on-line spel så fungarar inte mobilt bredband över huvud taget.Är det en nackdel? Jag skulle vara glad om mina barn la lite mer tid i den reella världen...
Citat från: purjo__ skrivet 19 november 2010, 08:13:47Citat från: rabalder skrivet 19 november 2010, 00:16:44Tänk bara på att om ni har familjemedlemmar som spelar on-line spel så fungarar inte mobilt bredband över huvud taget.Är det en nackdel? Jag skulle vara glad om mina barn la lite mer tid i den reella världen...Men va f...n då måste man ju börja engagera sig i ungarna eller ska jag bara ställa ut ett monopolspel o se hur länge dom tycker det är roligt
Det här fann jag att läsa på Telias hemsida:3. Vad händer med mitt bredband via telejacket om jag byter till Mitt hemnummer?Det tillkommer en nätavgift på 89 kr/mån på ditt Telia bredband när du får ditt fasta abonnemang kopplat till Mitt hemnummer. Har du bredband via fiber eller från annan leverantör tillkommer ingen nätavgift.Finns det andra leverantörer än telia som har ADSL-bredband att erbjuda?, isf. slipper man ifrån dessa 89:- också.