0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag förstår vad du säger och jag håller med. Många av de som ska skaffa en VP har inte aning om vad Viessman är, inte heller Thermia eller Ecozon samt Qvantum. Alla dessa tillverkare gör mkt fina saker. Om Joka är nöjd med sin Bosch tar jag det för självklart att han vill dela med sig av detta till sin medmänniskor.Likafullt vill jag dela med mig av ,mina erfarenheter. Annars vore jag en dålig människa, om jag bara tittade på när någon skulle till att köpa något som jag bedömmer vara en mindre bra produkt.Här ser vi olika på saker ännu en gång Jag vill hjälpa folk att inte gå i fällor samt att få ett väl fungerande värmesystem. Det misstag jag har gjort är att jag har varit öppen med vem jag är( många har rekommenderat emot det) och vad jag säljer för märke( mitt arbete inte jag) Men jag bryr mig inte för 5 öre om i fall Danfoss tjänar pengar.Jag rekommenderar det jag anser vara bra inget annat.
Nu vet jag inte om du förstått innebörden av den text jag författat, JOKA. Jag tycker att du ska ta en minut och läsa den en gång till.
Citat från: Leonidas skrivet 08 augusti 2010, 15:29:43Nu vet jag inte om du förstått innebörden av den text jag författat, JOKA. Jag tycker att du ska ta en minut och läsa den en gång till.Jo jag ser vad du har skrivit ThumbsupHar inte citerat ditt inlägg eller sagt nåt om det heller Citera bara Oraklet inlägg. Hej på dig förresten, tror inte jag sett till dig tidigare på forumet, nytt alias för mig
En sak jag märkt med att skriva frågor och åsikter är att man F-n skulle vart med på svenska lektionerna när man gick i skolan och studerat vidare till journalist/författare för det är inte lätt att fråga gramatiskt riktigt. Så i stället för att bli upprörda på en gång av ett inlägg som kanske är felskivet enligt gängse formuleringar som bör andvändas så kanske vi kan fråga hur tänkte du nu . menar du så här och så frågar man om saken . Det blir mycket trevligare med en sån ton än det vi uppnår nu .Polsk riksdag eller så försöker vi vara lite förstående med varandra Cocacola