0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det känns tveksamt att jag skulle påverka marknaden. Det har inte ställts en Thermia relaterad fråga på 4 månader typ. Läser man på detta forum så får man uppfattningen att det finns bara 2 märken Nibe och CTC.Jag tolkar detta som att man ska inte säga vad man tycker, eller vad man vet med 100 % säkerhet.Jag hör inte att du gnatar på CarlN när han redovisar Nibeuträkningar. Men om jag nämner något som jag efter att ha monterat det i 10 år, vet att det är bra ,då jä--ar.Jag kan ju inte rekommendera ngn att köpa ngt som jag aldrig har monterat eller inte har bra erfarenheter av, eller?Om ngn säger att de fått 6 offerter 1 ivt 3 nibe 2 CTC Är det då fel att säga, kolla med en Thermia ÅF ?Många här säger köp inte IVT, köp Bosch det är samma grejer, då blir det inget gnäll, varför?Kan inte komma på att jag sagt köp inte Nibe köp Thermia( men det är väl inte omöjligt) Anbudsfight - Nibe vs IVT vs Thermoheat vs LG med priser« skrivet: idag kl. 12:04:36 » Kolla den tråden vad ska jag göra där Inget tycker du? eller dela med mig av mina erfareheter?Det verkar som om du har ngt personligt emot just mig, varför gillar du inte mig? Säg vad du tycker nu, jag kan ta det
Om ngn säger att de fått 6 offerter 1 ivt 3 nibe 2 CTC Är det då fel att säga, kolla med en Thermia ÅF ?
Tycker inte att detta är något att bråka om alls, i mina ögon är det självklart att folk i branschen inte får skriva exakt vad de vill om sina favoritpumpar.Är det det viktigaste av allt kanske det finns andra forum som anser att det är OK, då kan ju de som inte accepterar mina regler skriva av sig där, och sen komma hit och försöka vara allmänt hjälpsam och objektiv och på sätt bygga upp ett förtroende som gör att de trots allt gör "gott" för sitt eller sina favoritfabrikat.
När jag t,e,x frågade om en Zubadan uppfattade trådskaparen mig helt fel. Jag undrade lite över dess tekniska lösningar för jag inte visste. Ja och då kan man inte skriva Grattis till en bra pump för det vet inte jag än . Om någon skrivit jag har köpt en Airvel 1200 ja då hade Thumbsup kommit för det vet jag är en bra pump.