0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nää, man lär sig så länge man har elever, har du det? Det har jag.Vidgar perspektivet var bra, smaka på det ordet Raffen och försök sätta dig in i ordets innebörd så kanske, kanske du blir lite mera ödmjuk framledes...
Raffen, en Tex Toshiba kostar, inkl montage 20-25', köper man QC pump så kostar den ca 1/4 del! Är Toshiban 4ggr bättre? Ger den 4ggr mer i besparing?? NEJ!
märkligt vad lite problem man läser om dessa fulpumpar jämfört med fin pumparkan de va så att dom funkar helt ok? hehe
Citat från: raketarsle skrivet 24 mars 2010, 10:03:52märkligt vad lite problem man läser om dessa fulpumpar jämfört med fin pumparkan de va så att dom funkar helt ok? hehe Eller kan det vara så att "fin-pumparna"säljer 300 000ggr mer,och därför helt naturligt har några flera reklamationer?skoda är åxå en rätt skadefri bil,men blir den bättre än mercedes för det?så Raffen nu tar jag nog dina fans ifrån dej,skratt......
Vad är en ful pump?Om det finns fulpumpar så måste det finnas en finpump, vad är då en finpump?Är det en pump man skryter om? Eller vad? förklara för en som är totalt lost.Utan behov av att skryta, för jag har ju störst ändå...Har jag då super värsta lyxpumpen då?