0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
...................... Om det finns nån arbetslös därute, starta en firma som lobbar för olika företag på publika forum, det kommer att bli en stor nisch så småningom. Jag tror inte ni lyckas så bra i de forum jag ansvarar för, men på de allra flesta sajterna finns det inte i närheten av den koll som jag har, och där kan det fungera bra. Jag tror själv att man kunde debitera runt 5000 kr/dag för den typen av arbete om man var skicklig på att använda sig av sociala medier...(Hemska tanke)
Rickard!Din ständigt återkommande fras; utpressning mot företag stör mig. Det ligger en mycket negativ och undervärderande underklang i din terminologi. Med denna din uttalade åsikt underblåser du och ger näring till hyenorna i tråden. Du påpekar att du är neutral men ger uttryck för din frustration genom att gång på gång använda det här uttrycket. Kalla det istället för vad det är. En neutral fras är; t.ex. en pågående konflikt med ett företag
Och folk undrar varför det blir krig i världen, suck
Hm. du skriver att jag skrivit på 4 ställen ?Jag skulle vilja veta vart ?Har inte skrivit på andra ställen ... konstigt ...Skicka gärna länkar till min mail tex.Finns det andra forum om ämnet ?