0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tjenare MGKea! Njae jag tror att de gör någon form av beräkning av årförbrukningen men hur vet jag inte riktigt?? På fakturan jag fick innan den här sista fakturan, och som var för aug-sept och okt så var den beräknade årsförbrukningen 7786 kwh, så min beräknade årsförbrukning sjunker tydligen enligt Vattenfall alltså trots en rekordvinter som vi inte har haft här nere på ca 20-25 år. Mvh Raffen.
eftersom det är ortoligt mycket kallare i år än förra så tror jag att Ni som sänker Er årsförbrukning antingen har fuskat eller hckartänder i kylan... OK!
Jo men är inga jätteökningar, förra året var Feb och Dec kall, ser vi tex Januari detta år så skillde det ca 300-400kwh från förra Januari, och denna Februari verkar bli mindre än förra årets, är ju bara småpengar, 250:- till 330:-../A.
83öre/kWh totalt..
Citat från: Apan skrivet 21 februari 2010, 09:36:5083öre/kWh totalt..Ingår leverans till elmätaren i det priset alltså?
Citat från: digitalrobert skrivet 21 februari 2010, 15:49:58Citat från: Apan skrivet 21 februari 2010, 09:36:5083öre/kWh totalt..Ingår leverans till elmätaren i det priset alltså?kan det göra eftersom det är apan och han ändå har lägst på allt annat ...