0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: Northkingen skrivet 21 december 2009, 22:33:50Citat från: Getrag_Knegarn skrivet 21 december 2009, 22:31:18[size=10p]Mitt misstag! ![/size]Ni har rätt(vissa av er.. ) jag lata mig med att inte orka gå å titta ute på pumpen vad den heter..Den heter Fujitsu AOYR09LGC /ASYA09LGC enl medföljande lapp.Trodde dom kallades enb Fuji..mitt misstag..Men nu har ni rätta namnet så..Har värmepumpen sittandes i storarummet och sen har jag en kort hall imellan till köket där vedspisen är,så luften kan knappt cirkulera och värma upp varandras rum så att säga../RobbanHaha Anno 69 kan du förlåta mig? //Krister*skratt* ...självklart Northkingen, du är förlåten //AndersTack! Thumbsup//Krister
Citat från: Getrag_Knegarn skrivet 21 december 2009, 22:31:18[size=10p]Mitt misstag! ![/size]Ni har rätt(vissa av er.. ) jag lata mig med att inte orka gå å titta ute på pumpen vad den heter..Den heter Fujitsu AOYR09LGC /ASYA09LGC enl medföljande lapp.Trodde dom kallades enb Fuji..mitt misstag..Men nu har ni rätta namnet så..Har värmepumpen sittandes i storarummet och sen har jag en kort hall imellan till köket där vedspisen är,så luften kan knappt cirkulera och värma upp varandras rum så att säga../RobbanHaha Anno 69 kan du förlåta mig? //Krister
[size=10p]Mitt misstag! ![/size]Ni har rätt(vissa av er.. ) jag lata mig med att inte orka gå å titta ute på pumpen vad den heter..Den heter Fujitsu AOYR09LGC /ASYA09LGC enl medföljande lapp.Trodde dom kallades enb Fuji..mitt misstag..Men nu har ni rätta namnet så..Har värmepumpen sittandes i storarummet och sen har jag en kort hall imellan till köket där vedspisen är,så luften kan knappt cirkulera och värma upp varandras rum så att säga../Robban