0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Låter mycket bra. ThumbsupTog lite tid innan den nådde maxtempen.Mätte du en längre period så du vet hur lång tid det tog innan den avfrostade nästa gång?Sjönk temperaturen efter 45 minuter?
Men bättre med ME FD för den har COP1,5, medans Norican drar mer än den ger.ME FD + element eller fler ME FD
Har för mig att du Zelda kunde Finska Står det hur dom har kört Nocrian effektmässigt, jag menar då om den är ställd i TEST RUN (service/testläge med ej full kapacitet) läge eller låter dom den gå på max ?
Nej kan ingen finska, men här finn på svenska för me fd.http://www.scanoffice.se/pdf/VTT/VTT-S-09378-07e_sve.pdf
Citat från: Zelda skrivet 28 februari 2010, 18:52:19Men bättre med ME FD för den har COP1,5, medans Norican drar mer än den ger.ME FD + element eller fler ME FD Nu tror jag du är ute på hal is......Har själv en Nocria och den drar inte mera ström än den ger vid -25 grader.Men du har kanske en Nocria oxå som tydligen då fungerar sämre än vad min gör......//Krister
Citat från: Northkingen skrivet 02 mars 2010, 21:58:24Citat från: Zelda skrivet 28 februari 2010, 18:52:19Men bättre med ME FD för den har COP1,5, medans Norican drar mer än den ger.ME FD + element eller fler ME FD Nu tror jag du är ute på hal is......Har själv en Nocria och den drar inte mera ström än den ger vid -25 grader.Men du har kanske en Nocria oxå som tydligen då fungerar sämre än vad min gör......//KristerNorthkingen Det är nog din Norica som är bättre än andras.